Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Vadászat!
Mikor korlátozzák erdeink látogatását a vadászat miatt?
Keresztül az Északi-középhegységen
   Hungarian (half) Divide élménybeszámoló
Schwalbe Marathon Mondial
  Az igazi mindenes gumi.
Cateye Micro Wireless computer
  Avagy van-e hagyományos kerékpáros computerekre szükség az okostelefonok világában?
Cube Cargo Hybrid
  Egy igazi különlegességet sikerült a tavasszal kipróbálni, amelynek a tapasztalatait megosztom most veletek.
prev
next

freerideA hármashatárhegyi ZöldBázis Turistaközpont beruházásához nem társulhat fejlesztővel a Pilisi Parkerdő Zrt., amíg nem tudja végrehajtatni azt a jogerős bírósági ítéletet, amely a terület elhagyására kötelezi a korábbi bérlőt.

A fejlesztés része lenne egy erdei iskola, vendéglátóhely, extrém kerékpáros sportoknak helyet adó pálya, valamint a sárkány- és siklóernyős repülésre alkalmas helyeket is rendbe tennék. Ez utóbbira már előkészítették a szerződést a műegyetemi repülőklubbal. Ezen a helyen indult a múlt század 20-as, 30-as éveiben a magyar vitorlázó repülés, amikor Rotter Lajos a magyar és a nemzetközi vitorlázórepülés kimagasló egyénisége, a tehetséges mérnök és repülőgép-tervező, illetve pilóta volt az első, aki a Hármashatár-hegy tetejéről indította el vitorlázógépét 1933. december 26-án.

A Pilisi Parkerdő Zrt. a korábbi bérleti szerződés lejárta után, 2008-ban nem kötött újabb megállapodást a Pilótacentrum Kft.-vel, mivel a karbantartási, állagmegőrzési kötelezettségének nem tett maradéktalanul eleget és a 10 éves időtartam alatt nem fizette meg az általa és albérlői által használt ivóvíz díját sem, továbbá az albérlők bérleti díjaival sem szerződés szerint bánt. Ennek ellenére a Kft. és vezetője, Csiga Sándor nem távozott a területről, sőt az ingatlanokat engedély nélkül továbbra is bérbe adta.