Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

A hónap megyéje: Nógrád vármegye
  Nógrád megyei kerékpártúra ajánló.
Teszt: Lazer Roller + Net bukósisak
  Figyi ez ár/értékben nagyon jó!
Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
prev
next

 minden jel arra mutat hogy a sram beszall a kerekparmotor gyartasba 01

Lehet, hogy, átvette az Amprio kerékpármotor gyárat?

A SRAM a bringamotor kategóriában újabb lépést tett. Most a német Amprio e-kerékpár motorokat gyártó cég kapcsolatba került az amerikai óriással.

Nem hivatalos értesülések szerint a SRAM átvette a Rheinmetalltól az Amprio e-kerékpár-alkatrészekkel foglalkozó üzletágát. A Bike Europe értesülései szerint a SRAM komoly lépéseket tesz, hogy minél gyorsabban bekapcsolódjon az e-kerékpár boomba. A németországi Neussban található Amprio központja már bezárt, és a Bike Europe-hoz érkezett, irodán kívüli válaszban ez állt:

"(…) mostantól a következő címen érhet el: ........@sram.com".

 Nem ez az első eset, ami arra utal, hogy a SRAM szeretne belépni a villanybringa motorok piacára, azonban eddig minden egyes piacralépési kísérlet után visszakoztak. Az amerikaiak egyfajta gyűlölettel-szeretettel viszonyulnak az elektromos hajtásrendszerekhez. Több alkalommal hallottunk már pletykákat saját villanymotor fejlesztéséről.

minden jel arra mutat hogy a sram beszall a kerekparmotor gyartasba 01

Amprio GmbH
A Motorservice csoporton belül a Rheinmetall (nemzetközi hadipari és járműipari vállalat. két vállalati szektorban öt divízióval és 39 leányvállalattal rendelkezik) a PEDELEC rendszerek leányvállalata. A teljes rendszert (RMAG) - amely a motorból, a különböző akkumulátorokból és kijelzőkből áll - Németországban fejlesztik. A motor Németországban készül.

Az új helyzetet hivatalosan sem a Rheinmetallnál, sem a SRAM-nál nem erősítette meg senki.