Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

 a shimano bejelentette az uj mechanikus 12 sebesseges 105 os alkatreszcsaladjat 00

Nincs elem, nincs akku, kisebb ökológiai lábnyom

Korábban arról szóltak a pletykák, hogy a Shimano a teljesítmény orientált családjaiban (Dura Ace, Ultegra, 105) elhagyja a mechanikus váltót. Ennek nem feltétlen örült mindenki. A napokban viszont megjelent a 105 alkatrészcsalád mechanikus változata. Ez 12 sebességes rendszer, kicsit nehezebb, mint a 105 Di2, viszont sokkal olcsóbb, kisebb ökológiai lábnyomot hagy és nem kel töltögetni.

 a shimano bejelentette az uj mechanikus 12 sebesseges 105 os alkatreszcsaladjat 01

Mi az újdonság?

A rendszer teljesen új 12 sebességes mechanikus első és hátsó váltót, valamint frissített 12 sebességes fékváltókart tartalmaz.

 a shimano bejelentette az uj mechanikus 12 sebesseges 105 os alkatreszcsaladjat 02

FD-R7100 2x első váltó, amely 50-52 fogas nagytányérhoz optimalizáltak. Konzolos és bilincses kivitelben is elérhető, súlya kb 96 g.

 a shimano bejelentette az uj mechanikus 12 sebesseges 105 os alkatreszcsaladjat 03

RD-R7100 12 sebességes hátsó váltó, alacsony profilú Shadow RD, egyfeszítéses konstrukció, közvetlen rögzítés, 11-34T vagy 11-36T kazettákhoz optimalizálva, súlya: kb. 249 g

 a shimano bejelentette az uj mechanikus 12 sebesseges 105 os alkatreszcsaladjat 04

ST-R7120 12 sebességes fékváltó kar. Mechanikus váltó és hidraulikus fék kar, 12 sebességes rendszerhez tervezve, kifinomult ergonómia rövidebb karelérési görbét biztosít, súlya: 612 g/pár

Ami nem változott

 A Shimano új mechanikus 105 ( R7100) rendszere ugyanazt a 12 sebességes hajtókart, láncot és 11-34T kazettákat, valamint tárcsaféknyerget tartalmazza, mint a tavaly nyáron bevezetett 105 Di2.

a shimano bejelentette az uj mechanikus 12 sebesseges 105 os alkatreszcsaladjat 06

Összességében mit is mondhatnánk a rendszer megjelenésével kapcsolatban?

-Hurrá!