Cateye AMPP lámpacsalád
  2020-ban debütált a Cateye AMPP lámpacsaláddal a felhasználó jól járt, hiszen a fényerősség/ár összehasonlításban a régebbi szériától olcsóbb lett.
Mátrai panoráma túra
  A kedvenc körtúrám a Mátrában
Lazer Coyote bukósisak tartós teszt
  Hét hónap tapasztalatai
Menetpróba: Bulls Lacuba Evo 5F
  Agyváltós PEDELEC próbálgatás
Kréta kerékpáros körtúra 2020 nyarán 1.rész
  Aki Krétára jön nyaralni, de nem mozdul ki Irkálóból, az baromi nagy hülyeséget csinál.

image002Már általános iskolásként is jó barátságban voltam a térképpel, így nem voltam rászorulva arra, hogy a felnőttek mondják meg nekem, merre induljak el. Túráimat mindig a magam ízlése szerint terveztem.

5. nap Tokaj - Kisar

Reggel 8-kor indultunk. Első megállónk Szabolcs volt, ahol a földvárat tekintettük meg és reggeliztünk.

Balsán a "majomhintázás" majomhinta hiányában elmaradt. Dombrádig meg se álltunk. Itt viszont egy órás fürdés következett, majd pedig ebédeltünk a városban.

Kisvárdán Angel pótolta mulasztását, tartalékbelsőt vett. Aranyosapátiban átkeltünk a komppal, Vásárosnaményban egy rövid városnézést tettünk, majd pedig Gergelyiugornyán fürödtünk a Tiszában.

Jándon és Gulácson megvettük a vacsinak valót, s este 7-re érkeztünk a kisari Sátorozóhelyre. Szerencse, hogy szúnyogok ellen fel voltunk szerelkezve. Elkészítettük a vacsit (sólet konzerv nekem) és ettünk. Este besétáltunk Tivadarba, majd nyugovóra tértünk.

Táv: 138,33 km

Menetidő: 9 óra 51 perc

Átlagsebesség:14,05 km/h

Max. seb.: 32,5 km/h

KerekparralMagyarorszagon5nap

6. nap Kisar - Kisar

Délelőtt 10-kor keltünk. Angelnak a gáton való áthaladáskor elszakadt a lánca, így egyedül tekertem Fehérgyarmatig, hol többek között láncot szereztem be.

Délután immár az új lánccal (kicsit hosszú volt, ugrott) tekertünk be Gyarmatra, majd Penyigén keresztül Túristvándiba, ahol megnéztük a vizimalmot, "majomhintáztunk" és fürödtünk az Öreg-Túrban.

Szatmárcsekén a Kölcsey emlékszobát és a fejfás temetőt, Nagyarban pedig a Petőfi-fát néztük meg.

A délután hátralevő részében napoztunk és fürödtünk Tivadarnál a Tiszában, ami elég hideg volt. Este paprikás krumplit készítettünk bográcsban. A késő esti órákat a tegnapihoz hasonlóan ismét Tivadarban töltöttük.

Táv: 63,55 km

Menetidő: 3óra 23 perc (holtidő nélkül)

Max. seb.: 33,0 km/h

KerekparralMagyarorszagon6nap

7. nap Kisar - Debrecen - Vekeri-tó

Reggel 1/2 9-kor indultunk. Utunkat enyhe DNY-i szél nehezítette, ennek ellenére jó ütemes tempóban haladtunk, s nem álltunk meg sehol.

Délre Nyíradonyig értünk el, tehát itt ebédeltünk, majd még egy nekirugaszkodással egy huzamban Debrecenig tekertünk.

A Nagytemplomnak felmentünk a tornyába, majd a Kollégiumot és egy bevásárlóközpontot tekintettünk meg.

Kifelé a városból vettünk egy 5 kg-os dinnyét, melyet Angel cipelt hosszú km-eken keresztül (szegény, pedig nem is szereti!).

A Dorcas kempingben telepedtünk le. Fürödtünk, napoztunk a Vekeri-tónál. Dejós tészta és dinnye volt a vacsora.

Táv: 119,03 km

Menetidő: 6 óra 55 perc

Átlagsebesség:17,21 km/h

Max. seb.: 32,0 km/h

KerekparralMagyarorszagon7nap

8. nap Vekeri-tó - Gyula

Reggel 8-kor indultunk. Az idő napos, de hideg szeles volt. Erős északi szél fújt, amely végig nagy-nagy segítségünkre volt a mai nap során.

Hosszúpályiban bőségesen megreggeliztünk, majd nyomultunk tovább Derecskéig, ahol kiszedtek pár szemet Angel láncából.

Komádiban ebédet vettünk és Nagyantéban ebédeltünk. A szél jóvoltából a délután nagy részét már a Gyula-városerdei Fekete-Kőrös szabadstrandon élvezhettük, mely egyszerűen király volt.

Este város nézni mentünk. Megnéztük a várat és a csónakázótavat és ettünk egy-egy somlói galuskát a Százéves Cukrászdában.

Sötétedésre értünk vissza a Fekete-Kőrös partjára. Fürödtünk még egyet a kellemes vízben, s a jó időre való tekintettel szabad ég alatt aludtunk közvetlenül a folyóparton. Hajnalban a tiszta idő miatt igen hideg volt, majdnem megfagytam.

Táv: 137,00 km

Menetidő: 7 óra 19 perc

Átlagsebesség:18,72 km/h

Max. seb.:34.5 km/h

KerekparralMagyarorszagon8nap

9. nap Gyula - Csongrád

Gyulán reggeliztünk, majd enyhe DK-i széllel segítve Békéscsabára hajtottunk. Rövid városnézés után a 44-es úton hajtottunk tovább.

A legunalmasabb szakasz volt ez, ugyanis hosszan egyetlen falu sem volt, csak hosszú egyenesek, melyek között a leghosszabb több mint volt.

Gádoroson ebédeltünk (lekváros kenyér), majd átléptünk Csongrád megyébe. Szentesen csak átutaztunk, inkább Csongrádon néztünk körül.

Király szállást találtunk a Tiszától nem messze a Kőrös-torokban egy GAMESZ táborban.

Tokaj után ismét tejbedara volt a vacsi, de előtte még a Tiszán strandoltunk egyet, mely eléggé meg volt áradva, elvileg tilos volt bent fürödni. Este még betekertünk Csongrádra körülnézni. Átmentünk a pontonhídon is.