Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Hogyan kerüljük meg a Balatont kezdőként?
Tanácsok kezdő túrakerékpárosoknak.
Vár Palócföld! 4/4
  Várnak a Mátra ösvényei.
Vár Palócföld! 4/3
  A Cserhátban jártunk.
Vár Palócföld! 4/1
 Szeretnél teljesen feltáratlan vidéket megismerni, itt a szomszédban?
Látni és látszani. Nappal is!
  Az hogy te látsz, nem jelenti azt, hogy téged is látnak.
prev
next

P1100266Evés, ivás, pihenés a felkészülés alatt

A fokozott fizikai terheléshez hozzátartozik a megfelelő étkezés. Ez legalább annyira fontos, mint a pihenés.

Mit egyek a kerékpártúrára történő felkészülés során?

Olyan ételeket fogyassz, amiket amúgy is javasolnak az egészséges élethez, és szeretsz is. Annak nem sok értelme van, hogy olyan ételt préselsz az arcodba, amit legszívesebben kiköpnél. Lassan felszívódó szénhidrátban, fehérjében, vitaminban, ásványianyagban, rostokban gazdag ételeket válassz!

Mit igyak a kerékpártúrára történő felkészülés során?

Az ásványvíz nagyon jó! Ha javasolhatok valamit, a szénsavas italokat próbáld elkerülni. Készíts magadnak izotóniás italt. Én a következőt csinálom:

100%-os rostos italt fele-fele arányban keverek ásványvízzel, és teszek bele tengeri sót.

Ezt viszem magammal az edzésre.

Mennyit pihenjek a kerékpártúrára történő felkészülés során?

Amennyit csak tudsz! Alvás közben szabadul fel a legtöbb növekedési hormon. Az izomsejtek alvás közben javítják ki az edzés során létrejött sérüléseket.

A felkészülés során az a cél, hogy a lehető legjobb állapotban legyünk a túra során, így a lehető legtöbb időt tudjuk azzal tölteni, hogy jól érezzük magunkat.

alt