Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Zefal Z Sealant defektgátló folyadék.
  Ha nem akarsz sokat foglalkozni a defekttel, kell valami védelem. Nálam ez az idén bizonyított!
Két táska túrázáshoz a New Looxstól
  Ha kicsit ki akarsz tűnni a tömegből.
Keresztül a Dunántúl dombjain és hegyein
  Hungarian (half)Divide élménybeszámoló (2022)
Schwalbe Hurricane tartós teszt
Már több mint 3 000 km a gumiban.
Bikepacking táskák
  Szerkesztőségünkben landolt egy hatalmas csomag, amelyet kibontva bikepacking táskák tömkelege bukkant elő. Most ezeket mutatjuk be nektek.
prev
next

 a pirelli elenk sarga tubeless defektgatlo folyadekot dob a piacra 01

A nagy múltú gumigyártó új bringás terméke.

A Pirelli új tubeless defektgátló folyadéka két típusban létezik. Az egyik a nagynyomású országúti használatra, a másik pedig a gravel, mountain bike és városi/ingázó kerékpárokhoz. Mindkettő élénksárga színű, ami megkönnyíti a kisebb defektek észrevételét. Több kiszerelésben kapható.

Az országúti kerékpárokhoz ajánlott Pirelli P-Zero folyadék ammónia- és latexalapú, magasabb abroncsnyomáshoz készült, CO2-kompatibilis formulát használ. Mikrotömítő részecskékkel is rendelkezik, amelyek segítenek a lyuk gyors betömésében, és -20ºC-tól (-4ºF) 70ºC-ig (158ºF) jó.

A gravel és MTB kerékpárokhoz a Cinturato, vagy Scorpion keveréket válasszuk, amelyek összetevőket nézve azonosak, de a kiszereléstől függően másképp nevezik. Ennek oka egyszerűen az, hogy a gumiabroncsok méretének megfelelő mennyiség legyen benne, így a vevő könnyen beazonosíthassa, hogy melyik kell neki.

a pirelli elenk sarga tubeless defektgatlo folyadekot dob a piacra 02

Ez a formula más mint az országútiakhoz ajánlott P-Zero. Ammónia- és latex/fehérje-mentes, így biztonságosabb minden felnihez. A gyártó elmondása szerint 1bar (15psi) és 7bar (100psi) közötti nyomásnál tökéletesen működik, ugyanúgy -20ºC-tól (-4ºF) 70ºC között, mint a P-Zero.

A Cinturato/Scorpion csak vészhelyzetben kompatibilis a CO2-vel. A gáz ugyanis felgyorsítja a koagulációt, így a tömítőanyagot ki kell cserélni bringázás után. Egyébként mindkét változat 3-6 hónapig jó, az időjárási körülményektől és a felhasznált mennyiségtől függően.

A Pirelli szerint egyik sem hagy ragacsos maradványt a gumiabroncsban, amikor eljön a frissítés ideje.

Hazai forgalmazóról nincs hírünk.

Fotó: Pirelli