Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
Képriport a Naprendszer túráról
  Avagy a sülysápi karika.
prev
next

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 00

 Az új kicsit nehezebb, de defekt állóbb.

A Maxxis nemrégiben egy változtatást hajtott végre az EXO+ abroncsaik burkolatszerkezetén. Korábban az EXO+ egy 120 tpi-s burkolatot használt, SilkShield defektállóréteggell. Mostantól az EXO+ azt jelenti, hogy a gumiabroncs 60 tpi-es burkolatot kapott, a perem körüli butilbetéttel. A változás 1-5%-os súlynövekedéssel jár az előző verzióhoz képest, viszont defekt tűrő képessége lényegesen javult.

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 01

Az új EXO+ burkolat 60 tpi-s szövetet használ

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 02

A régi burkolatkialakítás 120 tpi szövetet és Silkshield betétet tartalmazott

Fotó: Maxxis