Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Teszt: Lazer Roller + Net bukósisak
  Figyi ez ár/értékben nagyon jó!
Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
prev
next

stringbikeÚjabb hírek a magyar fejlesztésű láncnélküli bringáról. Mivel a témát fokozottan figyeljük, így azonnal közzé tesszük a friss infókat nektek. Szóval alább olvashatjátok az újabb adalékokat:


Már tavasszal piacra kerül a hazai fejlesztésű lánc nélküli bicikli, a stringbike. A Csepel Schwinn által tervezett modellből egyelőre még csak 10 darab készült el, a piaci megjelenést a Portfolion Zrt. 200 millió forintos befektetése könnyíti meg.

{reklam}

Az újfajta biciklik ára egyelőre a prémium kategóriás kerékpárokéval vetekszik, hosszabb távon azonban jóval olcsóbbá válhatnak. Emellett a cég tervezi azt is, hogy a találmányból rehabilitációs eszköz is váljék.

Az alternatív hajtás egyszerűbb, kevesebb mozgó alkatrésze van, a kezelése is könnyebb, ellenállóbb.

Két éven belül olyan szintre lehet hozni a gyártást, hogy versenyképes legyen a termék. A gyártástechnológia fejlesztése szükséges ahhoz, hogy tömegtermékké válhasson az új kerékpár.

A termékre 200-300 eurós áron is van kereslet. Két éven belül azonban felére csökkenthető az ár.

Az OTP tulajdonában lévő Portfolion segítségével gyorsabban tudják megvalósítani a fejlesztéseket.

Pataki Nikolett először Klimon Péterrel, a Schwinn Csepel vezérigazgatójával beszélgetett az új technika bevezetéséről és előnyeiről.