Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Vadászat!
Mikor korlátozzák erdeink látogatását a vadászat miatt?
Keresztül az Északi-középhegységen
   Hungarian (half) Divide élménybeszámoló
Schwalbe Marathon Mondial
  Az igazi mindenes gumi.
Cateye Micro Wireless computer
  Avagy van-e hagyományos kerékpáros computerekre szükség az okostelefonok világában?
Cube Cargo Hybrid
  Egy igazi különlegességet sikerült a tavasszal kipróbálni, amelynek a tapasztalatait megosztom most veletek.
prev
next

Campaelektromos2011A 2011-es Giro bemutatóján leplezték le az új Campagnolo Electro váltórendszerét, melyet a spanyol Movistar a jövő évtől élesben is fognak használni. 

A váltás szempontjából az olaszok megmaradtak a karok hagyományos pozíciójánál, tehát a fékkar mögötti kallantyúval és a fékkartest belső oldalán a korábbi kar helyén elhelyezett gombbal történik a váltás. A hátsóváltóban a váltást végző motor egy dugattyú, amely hosszanti tengelye irányában változtatja hosszát egy menetes megoldás segítségével, így helyettesítve a váltórugót. A 2x11 sebességes szett kábelezése természetesen nagyrészt vázon belül megoldott. A későbbiekben, a továbbfejlesztett verziónak más lesz az akkumulátor egysége, és amennyiben hinni lehet az olaszoknak, akkor a konkurens Di2 rendszeréhez képest dupla akkora kapacitással fog bírni. Ugyanakkor az akkumulátor mérete is kisebb lesz majd valamivel.

{reklam}