Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
Képriport a Naprendszer túráról
  Avagy a sülysápi karika.
prev
next

Campaelektromos2011A 2011-es Giro bemutatóján leplezték le az új Campagnolo Electro váltórendszerét, melyet a spanyol Movistar a jövő évtől élesben is fognak használni. 

A váltás szempontjából az olaszok megmaradtak a karok hagyományos pozíciójánál, tehát a fékkar mögötti kallantyúval és a fékkartest belső oldalán a korábbi kar helyén elhelyezett gombbal történik a váltás. A hátsóváltóban a váltást végző motor egy dugattyú, amely hosszanti tengelye irányában változtatja hosszát egy menetes megoldás segítségével, így helyettesítve a váltórugót. A 2x11 sebességes szett kábelezése természetesen nagyrészt vázon belül megoldott. A későbbiekben, a továbbfejlesztett verziónak más lesz az akkumulátor egysége, és amennyiben hinni lehet az olaszoknak, akkor a konkurens Di2 rendszeréhez képest dupla akkora kapacitással fog bírni. Ugyanakkor az akkumulátor mérete is kisebb lesz majd valamivel.

{reklam}