Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Az északi Tisza-tó kör
  Egy kevesek által ismert részt mutatunk be.
Az erdőtörvény bringás szemmel
Nézzük a minket, bringásokat érintő részt.
Vadászat!
Mikor korlátozzák erdeink látogatását a vadászat miatt?
Keresztül az Északi-középhegységen
   Hungarian (half) Divide élménybeszámoló
Schwalbe Marathon Mondial
  Az igazi mindenes gumi.
prev
next

margit-hidGondok lesznek a Margit híd kerékpáros közlekedésével. Erre mutat rá László János egy videós bejelentésében. A főváros a ludas?



Mondjátok meg, mit tehet egy civilszervezet, építse meg az illetékesek helyett az infrastruktúrát? - László János, a Magyar Kerékpárosklub elnöke kétségbe esett, amikor a biciklisek szemszögéből vizsgálta meg, használható produktum született-e a Margit híd 30 milliárdos felújításából.


{reklam}


Az évek óta folyamatosan befejezés előtt álló építkezés eredménye azt mutatja, hogy nem sok foganatja volt azoknak a tanácsoknak, amiket az MKK sulykolt a fővárosi vezetőknek.

Az évről évre növekvő kerékpáros-forgalom nem hatotta meg a döntéshozókat, nem engedélyezték, hogy a kerékpárok az autók mellett az úttesten haladjanak, viszont meg akarták spórolni a déli oldal kerékpárútját. Az északi járdát kiszélesítették, hogy elférjen egy kétirányú kerékpárút, de a bővítéssel nyert hely nagyrészét a lámpaoszlopok és a korlátok foglalják majd el.

Az MKK videójából az is kiderül, hogy hiába kérték az egyetlen, a budai hídfőre álmodott kerékpáros lehajtóval kapcsolatban, hogy ne legyenek rajta éles szegélyek, mégis csak a balesetveszélyes megoldást építette meg a beruházó. A többi kapcsolódási pontnál található félkész járdákból pont azok a szegélyek vannak már most készen, amely első blikkre bizonyítják, hogy ott sem törődtek a bringások igényeivel.

Forrás: kerékagy.blog.hu