Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Teszt: Lazer Roller + Net bukósisak
  Figyi ez ár/értékben nagyon jó!
Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
prev
next

cms nys 7289

A közeljövőben 75 új helyszínen alakítanak ki Bubi gyűjtőállomást.

A Budapesti Közlekedési Központ a közeljövőben 75 új helyszínen alakít ki Bubi gyűjtőállomást. Ennek érdekében a társaság társadalmi egyeztetést indított, amely felméri, hogy melyik fejlesztésre javasolt területen van a legnagyobb igény a közbringa-szolgáltatásra.

A Budapesti Közlekedési Központ társadalmi egyeztetést indít a Bubi kerékpárhálózat bővítésének lehetséges helyszíneiről. Hamarosan 75 új gyűjtőállomás lesz a rendszer része, most ezekről kéri a BKK az ügyfelek véleményét. A társaság rendszeresen kap visszajelzéseket a felhasználóktól arról, hogy hol szeretnék még elérni a Bubi szolgáltatást a fővárosban. A BKK ezeket az észrevételeket is figyelembe veszi, amikor az új gyűjtőállomások helyszíneit tervezi.

A BKK ezért most arra kéri a Bubit használókat, hogy térképen jelezzék, a főváros mely területein használnák szívesen a közbringra-szolgáltatást, egy kérdőíven keresztül pedig az ügyfelek közlekedési szokásait szeretné megismerni a társaság

A Budapesti Közlekedési Központ célja, hogy a lehető legtöbb ember számára elérhetővé váljon a szolgáltatás, így a legforgalmasabb területeken alakítanak ki gyűjtőállomásokat. Ennek köszönhetően még többen használhatják a Bubi kerékpárokat.

A hagyományos közösségi közlekedéssel kombinálva a közbringát a városi közlekedés is kiszámíthatóbb, gyorsabb és egészségesebb. Az új gyűjtőállomásokkal ez a lehetőség még több budapestinek elérhetővé válik majd.

A MOL Bubi szolgáltatási területének fejlesztése során a lakossági igények mellett a legfontosabb szakmai szempontokat veszik figyelembe. A közbringarendszerek olyan városi területeken működnek hatékonyan, ahol:

  • sokan laknak,
  • sokan utaznak, napközben és éjjel is több irányba,
  • jó kerékpárral közlekedni, egyre több a kerékpársáv,
  • legfeljebb egy-két kilométeres kerékpározással könnyen megközelíthetők a közösségi közlekedési átszállópontok,
  • az új területek közvetlenül kapcsolódjanak a meglévő szolgáltatási területhez, így számos célpont elérhető az új gyűjtőállomásokról.

A BKK az észrevételeket 2022. június 2-ig várja a BKK honlapján meghirdetett  társadalmi egyeztetés oldalán.

Forrás: A BKK közleménye alapján