Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Mátrai panoráma túra
  A kedvenc körtúrám a Mátrában
Lazer Coyote bukósisak tartós teszt
  Hét hónap tapasztalatai
Menetpróba: Bulls Lacuba Evo 5F
  Agyváltós PEDELEC próbálgatás
Kréta kerékpáros körtúra 2020 nyarán 1.rész
  Aki Krétára jön nyaralni, de nem mozdul ki Irkálóból, az baromi nagy hülyeséget csinál.
Kérdések a PEDELEC támogatással kapcsolatban
Örömteli hír, de felmerült bennem jó néhány kérdés is...
prev
next

Bam2011Majdnem minden Európai Uniós országban átvette idén a vezetést a kerékpáros eladás az autós eladásokkal szemben - tudósít a Tisztajövő.hu

Mind az autó, mind a kerékpár kedvelt közlekedési eszköz, és hosszú ideje könnyíti meg életünket. A kerékpáros eladások azonban nagyon hosszú ideig elmaradtak az autók mögött, egészen eddig az évig, amikor 27 Európai Uniós országból 23-ban átvették a vezetést. Mindössze két országban, Belgiumban és Luxemburgban haladta meg az autóértékesítés a kétkerekűekét, míg Ciprusról és Máltáról nem álltak rendelkezésre a szükséges adatok.

Olaszországban a kétkerekűek eladása a második világháború óta háttérbe volt szorulva, míg a spanyolországi értékesítések is most először landoltak a közlekedési eszközök listájának első helyén. De vajon mire vezethető vissza a nagy léptékű változás? Sokak szerint ez még mindig a 2008-as globális recesszió hatása, nem elhanyagolható azonban a növekvő trend, mely a kerékpározás terén megfigyelhető.

Számos kormány indított kerékpár-barát politikát az elmúlt években és egyre jelentősebb infrastruktúra van kialakulóban Európa-szerte, mely mind hozzájárul a kétkerekűek használatának biztonságosabbá válásához és elősegíti annak népszerűbbé válását.

Forrás: tisztajovo.hu
http://www.dailymail.co.uk/