BAMcsigaAz őszi Bringázz a Munkába kampányhoz kb. 4000 új belépő csatlakozott, és ezek 6%-a autóról vagy motorról váltott  kerékpárra, teljesítve a minimum célkitűzést, a hét tekerést.
BAMcsigaAz őszi Bringázz a Munkába kampányhoz kb. 4000 új belépő csatlakozott, és ezek 6%-a autóról vagy motorról váltott  kerékpárra, teljesítve a minimum célkitűzést, a hét tekerést.

A kampányba összesen körülbelül 11 ezer fő regisztrált, ami nagyjából meg­egyezik a tavaszi akcióéval – közöl­te tegnap a Magyar Kerék­párosklub. Megje­gy­zik: ezzel megdőlni látszik az a tendencia, hogy a kerékpárosok csak jó időben, tavasszal és nyáron közlekednek két keréken.



A kampány 2007-ben indult, akkor 6000 résztvevő volt, tavaly pedig már 8000-re nőt a regisztráltak száma.

{reklam}


Számokban

bringazz_munkaba2 millió km A kampányban résztvevők – a saját maguk vezette bringásnaplók szerint – ennyit tekertek összesen, és 404 tonna CO2 kibocsátásától mentesítették a környezetet, 46 millió forint benzinpénzt spórolva meg, 49,5 millió kalóriát égetve el közben, ami 100 ezer kakaóscsiga tápértékének felel meg.

A BAM! kampány 2011 tavaszán újult erővel folytatódik.

Forrás: Metropol