Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Cateye AMPP lámpacsalád
  2020-ban debütált a Cateye AMPP lámpacsaláddal a felhasználó jól járt, hiszen a fényerősség/ár összehasonlításban a régebbi szériától olcsóbb lett.
Mátrai panoráma túra
  A kedvenc körtúrám a Mátrában
Lazer Coyote bukósisak tartós teszt
  Hét hónap tapasztalatai
Menetpróba: Bulls Lacuba Evo 5F
  Agyváltós PEDELEC próbálgatás
Kréta kerékpáros körtúra 2020 nyarán 1.rész
  Aki Krétára jön nyaralni, de nem mozdul ki Irkálóból, az baromi nagy hülyeséget csinál.
prev
next

BAMcsigaAz őszi Bringázz a Munkába kampányhoz kb. 4000 új belépő csatlakozott, és ezek 6%-a autóról vagy motorról váltott  kerékpárra, teljesítve a minimum célkitűzést, a hét tekerést.
BAMcsigaAz őszi Bringázz a Munkába kampányhoz kb. 4000 új belépő csatlakozott, és ezek 6%-a autóról vagy motorról váltott  kerékpárra, teljesítve a minimum célkitűzést, a hét tekerést.

A kampányba összesen körülbelül 11 ezer fő regisztrált, ami nagyjából meg­egyezik a tavaszi akcióéval – közöl­te tegnap a Magyar Kerék­párosklub. Megje­gy­zik: ezzel megdőlni látszik az a tendencia, hogy a kerékpárosok csak jó időben, tavasszal és nyáron közlekednek két keréken.



A kampány 2007-ben indult, akkor 6000 résztvevő volt, tavaly pedig már 8000-re nőt a regisztráltak száma.

{reklam}


Számokban

bringazz_munkaba2 millió km A kampányban résztvevők – a saját maguk vezette bringásnaplók szerint – ennyit tekertek összesen, és 404 tonna CO2 kibocsátásától mentesítették a környezetet, 46 millió forint benzinpénzt spórolva meg, 49,5 millió kalóriát égetve el közben, ami 100 ezer kakaóscsiga tápértékének felel meg.

A BAM! kampány 2011 tavaszán újult erővel folytatódik.

Forrás: Metropol