3evÍme egy oldal, melynek nem anyagi érdekeltség az alapja, melyet többen lelkesedésből, szabadidőnkben készítünk, és három éve működik!

Mi a titka a dolognak, hisz nem az oldal által generált bevételekből élünk. Csak a szabadidőnket rövidíti, hisz cikkezés helyet többet bringázhatnánk... Az önmegvalósítás! Tudjátok jó érzés ezt a projektet csinálni.

A nulláról kezdtük, nem volt közünk semmilyen kerékpáros szervezethez, nem voltak fórumos kapcsolataink. Azt, hogy ma hazánk kerékpáros oldalainak térképére felkerültünk, azt saját ügyességünknek köszönhetjük.

Illetve Neked Kedves Olvasó, ki ezt a cikket is épp olvasod, ezzel is javítva látogatottsági adatainkat. Te tettél naggyá minket, hogy itt vagy és olvasol. Néha kommentelsz. (Köszi, a legaktívabbak: lecso77, Sturmbock)

Visszatekintve a harmadik évünkre igazán izgalmas dolgok történtek.

Hosszas fejlesztés után elkészült a Bringadoki kerékpár szerelős oldalunk. Remélem már használtátok és hasznos tanácsokat adott nektek.

Kicsit átrendeztük a főoldalt, kevesebb gombot látsz, ami a letisztult formavilágunkat bizonyítja.

Beindítottuk a könyvesboltunkat, ahol a Libri választékából összegyűjtöttük a kerékpáros témájú könyveket, hogy lásd a hazai választékot. (Kicsit karcsú, de ez van.)

Komoly cégek vesznek igazán komolyan. Együttműködünk a MÁV-Start-al, a GYESEV-el, a szentendrei Skanzennel. Oroszlánrészt vállaltunk a Magyar Természetjáró Szövetség által szervezett kerékpáros túravezető tanfolyam oktatásában. Ennek hatására indítottuk a már 19 részből álló monumentális cikksorozatunkat, amely Alapismeretek kerékpáros túrázóknak címet viseli.

Magazinunkban a cikkek megjelenését sikerült a heti egy-kettőről igazán rangos szintre emelni, hisz csütörtök, illetve szombat kivételével mindennap megjelentetünk egy-két írást.

Mit hoz a Jövő? Folytatjuk, amit elkezdtünk. Most épp a honlap motorját frissítjük, ami számos újdonságot tartogat nektek kedves felhasználók. Új, izgalmas időjárás modul is bekerül az oldalba, reményeink szerint olyan funkcióval, amit sehol sem láthattál eddig. Lesz egy új gomb is, amely egyenlőre Meglepetés néven fog futni. Reméljük sokan lelitek majd benne kedveteket. Több újdonságot egyenlőre nem említek, mert akkor egy év múlva nem lesz miről mesélnem.

Köszönjük, hogy olvastok, mert ez minősíti igazán a munkánkat!