Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Teszt: Lazer Roller + Net bukósisak
  Figyi ez ár/értékben nagyon jó!
Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
prev
next

BAMA Magyar Kerékpárosklub javaslatokat tett, melyeket a a kisméretű szálló por (PM10) csökkentését célzó törvénytervezet kapcsán fogalmaztak meg.

Az egyik javaslatot el is fogadták, így a buszsávok használatának korlátozására vonatkozó rész kikerült a tervezetből. Tehát nem lesz olyan KRESZ módosítás, mely teljesen kitiltja a kerékpárosokat a buszsávokból, megakadályozva ezzel a közös busz és kerékpársávok használatának lehetőségét.

Jó hír még, hogy a Bringázz a munkába kampányt külön említi a határozat: "...fenn kell tartani a jelenleg futó kampányokat, elsősorban a Bringázz a munkába, az Európai Mobilitási Hét és Autómentes Nap, valamint a Föld napja kampányokat."

Egy másik javaslat sajnos nem került be a határozatba. A határozatban van ugyanis egy olyan rész, mely a hivatali személygépkocsi használat elszámolásának környezetvédelmi szempontú átalakítását célozza, magyarul, hogy a kevesebb környezeti terhelést jelentő és alacsonyabb fogyasztású gépjárművek után adókedvezmények járnak majd. A Kerékpárosklub azt szerette volna elérni, hogy sok nyugati példát követve a kerékpárral közlekedőket is kedvezményes adópolitikával jutalmazza a kormány - ez sajnos nem történt meg, pedig aztán egy kerékpár jóval kevesebbet szennyez, mint bármelyik környezetbarát gépjármű.