Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Cateye AMPP lámpacsalád
  2020-ban debütált a Cateye AMPP lámpacsaláddal a felhasználó jól járt, hiszen a fényerősség/ár összehasonlításban a régebbi szériától olcsóbb lett.
Mátrai panoráma túra
  A kedvenc körtúrám a Mátrában
Lazer Coyote bukósisak tartós teszt
  Hét hónap tapasztalatai
Menetpróba: Bulls Lacuba Evo 5F
  Agyváltós PEDELEC próbálgatás
Kréta kerékpáros körtúra 2020 nyarán 1.rész
  Aki Krétára jön nyaralni, de nem mozdul ki Irkálóból, az baromi nagy hülyeséget csinál.
prev
next

kerekparr

Öt indok, hogy miért bringázz!

 1  A biciklizés az aerob, ciklikus mozgásformák közé tartozik. Ez azt jelenti, hogy a kerékpározás során ugyanaz a mozdulatsor egymás után gyorsan ismétlődik, és a mozgás dinamikus, vagyis oxigén jelenlétében megy végbe.
 2 A kerékpározás kiválóan edzi a szív- és vérkeringési rendszered, hiszen pedálozás közben a légzésszámod megemelkedik és a szíved munkája fokozódik: nő a pulzusod, a vérnyomásod emelkedik, így a vérkeringésed megélénkül, ezáltal a szervezeted sejtjeihez azonos idő alatt nagyobb mennyiségű oxigén jut el, mint nyugalomban. 
 3  A rendszeres kerékpározás nagymértékben javítja a terhelhetőséged, a szervezeted fizikai teljesítőképességét, a mozgás során lezajló biokémiai változások pedig kedvezően befolyásolják a véred zsírsav- és lipidtartalmát. Csökkenti, illetve megelőzi az elhízást.
 4 Az ízületeidhez kíméletes, jóval kisebb terhet helyez azokra, mint a kocogás vagy a futás. Mivel a nyeregben ülsz, így testsúlyod nem a térd ízületeit terheli mozgás közben. 
 5  Ha munkába járáshoz használod, segítséget jelent a reggeli-délutáni stressz elkerülésében illetve levezetésében. A bringázás a környezetre való nagyfokú odafigyelést igényel, kiváló gondolatelterelő módszer, ami a stressz csökkentésének összes pozitív hatását eredményezi. Ráadásul a legjobb ötleteid lehet, hogy kerekezés közben születnek meg.