fokozottrendoriellenorzesMakacs tények ezek, meghajolok nagy vezetőnk előtt, hiszen csak egy hibát vétett mikor elemezte a listácskáját, hátulról kezdte el olvasni...

Engem mélyen megérintett Tarlós István észrevétele, hogy mi kerékpárosok vagyunk a BKK legnagyobb ellenségei. Ha ez igaz nagyon szomorú lennék, de ha így van el kell fogadni és el kell gondolkodnunk rajta. Ezért a BKK-tól kinyerhető információk alapján kielemeztem, hogy hogyan tartjuk fel mi kerékpárosok egy főváros forgalmát (április hónap alapján), és mit kell tennünk ellene, mert ez ellen tennünk kell. Az eredmények azonban nagyon megleptek, mert főpolgármesterünk szavaival nem kerültek összhangba. A tények:

BKKesBringaStatisztika

Mint láthatjuk, igen meglepő módon az autósok miatt áll le legtöbbször a tömegközlekedés 1-1 szakaszon. Második helyre maga a közlekedési vállalat került, általában műszaki hiba miatt. Dobogós helyezést értek el még a motorosok, szóval közeledünk az izom hajtotta kétkerekűek felé? Nem, gyalogosok csúsztak le a bronzról. A taxisok egy focimérkőzéssel és egy uszadék fával csaptak össze, döntetlen állást érve el. Azok a fránya kerékpárosok bizony megint hátul végeztek, mindössze egy futó-kerékpáros rendezvény miatt kerültek fel a listára.

Azon megállapításra kellett jutnom, hogy ezt az amúgy jól működő tömegközlekedési gépezetet úgy nem tudnánk megakasztani, ha nem vegyülnénk el legnagyobb ellenségeinkkel: a futókkal! :D

Makacs tények ezek, meghajolok nagy vezetőnk előtt, hiszen csak egy hibát vétett mikor elemezte a listácskáját, hátulról kezdte el olvasni a BKK legnagyobb problémáit :)

Friss: a bejegyzés megírása után láttam csak meg, ahol egy Hajtás Pajtás durván kb. egy percre megakasztotta a forgalmat, de ez csak a májusi statisztikát rontaná, igaz egy percet talán megért, hogy túlélte :) Részletek: ITT!

Niro