bukkalja00

• Szint: +1124 m,-1124 m
  • Átlagos meredekség: 3.1 %

Mielőtt elindulnál

Az erdőben történő kerékpározás jogilag szabályozva van, és ezek a szabályok bizony változhatnak is... A túra bejárása előtt tájékozódj az aktuális jogszabályokról a hatályos erdőtörvényben, és csak akkor indulj útnak, ha ez azt megengedi!

• Túra hossza: 49 km
  • Túra nehézsége: Könnyű
  • Szint: +1124 m,-1124 m
  • Átlagos meredekség: 3.1 %

Kerékpáros túránkat Csákberényről indítjuk. A települést a zöld jelzésen hagyjuk el Forráspuszta irányába és Géza pihenőig ezen haladunk. A pihenőnél a kékkereszt jelzésre váltunk át és lejtőzünk a sárga jelzésig.

Rövid ideig haladunk a sárgán, majd a kékkörre váltunk át. Ez az út Kápolna-puszta felé. A pusztán túl egy élvezetes szerpentinhez jutunk, amelyet a térkép kacskaringós szaggatott vonallal jelöl. Ez valójában murvás szekér út, amely jobb kéz felől indul. Az út a kék jelzésre vezet, melyen jobbra fordulva haladunk tovább.

A Kenderáztatónál balra fordulva a sárga jelzést követjük, amely a kékkereszt jelzésben végződik. Ezen balra fordulva Kőhányásra érkezünk. A turistaház után balkéz felől a lesz a kékjelzés, amelyen a Csáki várhoz érkezünk. Innen Mindszentpusztáig a kéken haladunk, majd átváltunk a kéknégyzetre, amelyet a Templom-dombig követünk.

Innen Rövid ideig a zöld és a zöldkereszt jelzésen haladunk, majd áttérünk a kékre Pátrácosnál. A Kocsmáros-domb aljánál ismét a zöldön haladunk tovább és a Gémförtés-völgyön át érkezünk vissza Csákberénybe.

Ajánlott kiadványok

turistaterkepek
Turistatérképek
turakalauzok
Túrakalauzok

Támogasd a működésünket

Ha tetszett a cikk, kérlek támogasd a munkánkat önkéntes adománnyal a Revolutos számlánkra bankkártyás fizetéssel. Ezáltal még több hasonló cikket fogunk tudni készíteni a szórakoztatásodra.

Hogyan működik az adományozás?