Magazin - Technika/Tesztek
Írta: Olaf
2016. július 11. hétfő, 05:02

Traction01Egy bringa, amely a hobbisták kedvenc gépe lehet.

 

 

Műszaki, technikai paraméterek
Szürke színben érkezett hozzám a Csepel Traction 200 trekking bringa teljes felszereléssel, ami tartalmazza a világítást, a csomagtartót, a sárvédőket és természetesen a KRESZ által megkövetelt összes tartozékot.

 

A kerékpár színben teljesen harmonizál. A szürke színű vázhoz kék bowdenházat szereltek, a kiegészítők feketék. Ezt megvadították fehér teleszkóppal, illetve sárvédőkkel. A nyereg és a markolat fekete/barna színű, ami ízlésesen illeszkedik a többi alkatrészhez. Aki konzervatívabb, biztos túl színesnek tartja, de jelenleg ez egy elegánsan visszafogott bringa. (Nézz rá a mai montikra! :D)

Traction02

A kerékpár alkatrészei színben szépen harmonizálnak

 

A váz alumíniumból készült, félintegrált a kormánycsapágya, papucsa tárcsaféket is fogad, ráadásul belül, a támvilla felől vannak a felfogató szemek. Teleszkópja a Suntour 63 mm-t mozgó SFNEX4110 névre hallgató darabja. Ezen sajnos nincs tárcsafék felfogatásra alkalmas szem. Ez sajnálatos, mivel így az agyakon kívül a villát is cserélni kell, ha valaki tárcsásításban gondolkodik.

 

A bringa tele van saját márkás alkatrészekkel. A nyereg, a markolat, a kormányszár, a felnik, a gumik, a hajtókar, a kormánycsapágy, a nyeregrúd mind-mind Csepel logóval ellátott, saját márkás darabok.

 

Traction03

A bringa agydinamót kapott

 

A V féket a Promax, a váltót és a fékváltókart a Shimano szállította. A bringa érdekessége a Shimano agydinamós első agy, ami hatalmas pozitívom ezen az elsősorban városi használatra tervezett kerékpáron. Ezáltal teljes mértékben megfelel az (agyament) KRESZ szabálynak. A lámpái együtt!!! kapcsolhatóak, sőt a beépített akkumulátor segítségével kikapcsolás után is világítanak egy ideig.

 

A súlya 16.5 kg, ami ebben a kategóriában (pláne teljesen felöltöztetve) teljesen rendben van. Az ára (2016) 146 200 Ft.

 

Menet közben
Egyenes háttal, kényelmesen, városi pozícióban tekerhetsz rajta. Nem kell megijedned egy Balaton kerüléstől, vagy a murvás utaktól sem. Ezt munkába járásra, szó szerint biciklizésre tervezték.

 

Nekem a nyereg kényelmetlen volt, de ezt teljesen egyedi probléma, mindenkinek más jön be.

 

Traction04

A nyereg kicsit kényelmetlen volt, de ezt leszámítva kellemes volt rajta a bringázás

 

Hogy mennyire tetszik a bringa a hobbistáknak, azt mi sem bizonyítja jobban, mint egy barátom, aki nálam volt, és kérésére megmutattam a bringáimat. Kíváncsi volt milyen egy szuper bringán ülni. (Nem hitte el, hogy olyan különbségek vannak, mint a Trabant és a Merci között.)

 

Először felültettem az össztelósomra, majd a Csepel Tractionra, egy profi városi bringára, végül egy sportos merev farúra. Utána visszaült a Csepelre és azt mondta neki ez jött be a legjobban. Tudjátok mit? Igaza van, biciklizni az egyik legjobb választás.

 

Hozzászólások:
 

Be kell jelentkezned, hogy hozzászólhass.

 

 

Rejtett menü tájegységek

Hidden banner

Rejtett menü szállások

Rejtett menü

Az oldalunk sütiket használ (nem az ehető fajtát).

Amennyiben szeretnéd tovább használni az oldalunkat kérjük kattints ide: